Skocz do zawartości

[Skrypt] JWAND


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Autor: JacobPro

 

Nazwa: JWAND

 

Wersja: 1.0

 

Uprawnienia:

- rozdzka.*

Komendy:

/rozdzka daj - daje różdżkę

/rozdzka on - włącza możliwość używania różdżek

/rozdzka off - wyłącza możliwość używania różdżek

Opis: PPM używamy różdżki, LPM zmieniamy co różdżka ma robić, jeśli gracz nie ma permisji rozdzka.* może używać różdżek co 5 sekund

 

KOD

 

# # # # # # # # # # # # # # # # #
# AUTOR: JacobPro #
# NAZWA: JWAND #
# ZEZWALAM NA: #
# WGRYWANIE NA SERWER #
# NIEZEZWALAM NA: #
# ZARABIANIE NA SKRYPCIE #
# ZMIENIANIE KODU #
# USUWANIE INFORMACJI O AUTORZE #
# # # # # # # # # # # # # # # # #
variables:
    {rozdzka::%player%} = 1
    {rozdzka} = true
on rightclick with stick:
    if player is holding stick of infinity 10 named "&d&lRozdzka":
        if {rozdzka} is true:
            if player doesn't have permission "rozdzka.*":
                if difference between {rczas::%player%} and now is smaller than 3 seconds:
                    cancel event
                    send "&d&lRozdzki &7mozesz uzywac co &c&L3 &7sekundy!"
                    stop    
                set {rczas::%player%} to now
            if {rozdzka::%player%} is 1:
                shoot a fireball
            if {rozdzka::%player%} is 2:
                heal player by 10 hearts
            if {rozdzka::%player%} is 3:
                strike lightning at targeted block
            if {rozdzka::%player%} is 4:
                shoot a wither skull from player
            if {rozdzka::%player%} is 5:
                push the player upwards at speed 2
            if {rozdzka::%player%} is 6:
                loop all entities in radius 5 around player:
                    push the loop-entity upwards at speed 2
            if {rozdzka::%player%} is 7:
                create a fake explosion at player
                loop all entities in radius 5 around player:
                    damage loop-entity by 4 hearts
                    create a fake explosion at loop-entity
on leftclick with stick:
    if player is holding stick of infinity 10 named "&d&lRozdzka":
        if {rozdzka::%player%} is 1:
            set {rozdzka::%player%} to 2
            send "&7Zmieniles &d&lRozdzke &7na &c&lUleczenie"
            stop
        if {rozdzka::%player%} is 2:
            set {rozdzka::%player%} to 3
            send "&7Zmieniles &d&lRozdzke &7na &c&lPioruny"
            stop
        if {rozdzka::%player%} is 3:
            set {rozdzka::%player%} to 4
            send "&7Zmieniles &d&lRozdzke &7na &c&lWithera"
            stop
        if {rozdzka::%player%} is 4:
            set {rozdzka::%player%} to 5
            send "&7Zmieniles &d&lRozdzke &7na &c&lWypchniecie"
            stop
        if {rozdzka::%player%} is 5:
            set {rozdzka::%player%} to 6
            send "&7Zmieniles &d&lRozdzke &7na &c&lWypchniecie wrogow w gore"
            stop
        if {rozdzka::%player%} is 6:
            set {rozdzka::%player%} to 7
            send "&7Zmieniles &d&lRozdzke &7na &c&lZranienie wrogow"
            stop
        if {rozdzka::%player%} is 7:
            set {rozdzka::%player%} to 1
            send "&7Zmieniles &d&lRozdzke &7na &c&lFireballa"
            stop
command /rozdzka [<text>]:
    permission: rozdzka.*
    permission message: "&cBrak permisji"
    trigger:
        if arg 1 is "daj":
            give player 1 stick of infinity 10 named "&d&lRozdzka"
            send "&7Dostales &d&lRozdzke&7!"
        if arg 1 is "on":
            if {rozdzka} is false:
                set {rozdzka} to true
                send "&7Wlaczyles &d&lRozdzki&7!"
            else:
                send "&d&lRozdzki &7sa juz wlaczone!"
        if arg 1 is "off":
            if {rozdzka} is true:
                set {rozdzka} to false
                send "&7Wylaczyles &d&lRozdzki&7!"
            else:
                send "&d&lRozdzki &7sa juz wylaczone!"
        if arg 1 is "menu":
            send "&8*-*-*-*-*-*-*-*"
            send json of "&8» &cFireball" tooltip "&7Kliknij, aby zmienic rozdzke na fireballa!" run "/rm 1" then " " to player
            send json of "&8» &dUleczenie" tooltip "&7Kliknij, aby zmienic rozdzke na uleczenie!" run "/rm 2" then " " to player
            send json of "&8» &bPioruny" tooltip "&7Kliknij, aby zmienic rozdzke na pioruny!" run "/rm 3" then " " to player
            send json of "&8» &7Wither" tooltip "&7Kliknij, aby zmienic rozdzke na withera!" run "/rm 4" then " " to player
            send json of "&8» &aWypchniecie" tooltip "&7Kliknij, aby zmienic rozdzke na wypchniecie!" run "/rm 5" then " " to player
            send json of "&8» &aWypchniecie wrogow" tooltip "&7Kliknij, aby zmienic rozdzke na wypchniecie wrogow!" run "/rm 6" then " " to player
            send json of "&8» &4Zranienie wrogow" tooltip "&7Kliknij, aby zmienic rozdzke na zranienie wrogow!" run "/rm 7" then " " to player
            send "&8*-*-*-*-*-*-*-*"
        if arg 1 is not set:
            send "&8*-*-*-*-*-*-*-*"
            send json of "&8» &7ROZDZKA &a&lON" tooltip "&cKliknij, aby wlaczyc rozdzki!" run "/rozdzka on" then " " to player
            send json of "&8» &7ROZDZKA &c&lOFF" tooltip "&cKliknij, aby wylaczyc rozdzki!" run "/rozdzka off" then " " to player
            send json of "&8» &7ROZDZKA &b&lDAJ" tooltip "&cKliknij, aby dostac rozdzke!" run "/rozdzka daj" then " " to player
            send json of "&8» &7ROZDZKA &5&lMENU" tooltip "&cKliknij, aby dostac otworzyc menu rozdzek!" run "/rozdzka menu" then " " to player
            send "&8*-*-*-*-*-*-*-*"
command /rm [<text>]:
    permission: rozdzka.*
    permission message: "&cBrak permisji"
    trigger:
        if arg 1 is "1":
            set {rozdzka::%player%} to 1
            send "&7Zmieniles &d&lRozdzke &7na &c&lFireballa&7!"
        if arg 1 is "2":
            set {rozdzka::%player%} to 2
            send "&7Zmieniles &d&lRozdzke &7na &c&lUleczenie&7!"
        if arg 1 is "3":
            set {rozdzka::%player%} to 3
            send "&7Zmieniles &d&lRozdzke &7na &c&lPioruny&7!"
        if arg 1 is "4":
            set {rozdzka::%player%} to 4
            send "&7Zmieniles &d&lRozdzke &7na &c&lWithera&7!"
        if arg 1 is "5":
            set {rozdzka::%player%} to 5
            send "&7Zmieniles &d&lRozdzke &7na &c&lWypchniecie&7!"
        if arg 1 is "6":
            set {rozdzka::%player%} to 6
            send "&7Zmieniles &d&lRozdzke &7na &c&lWypchniecie wrogow w gore"
        if arg 1 is "7":
            set {rozdzka::%player%} to 7
            send "&7Zmieniles &d&lRozdzke &7na &c&lZranienie wrogow"

 

 

 

Odnośnik do komentarza

Co niby skrypt robi?

Komendy:

/rozdzka daj - daje różdżkę

/rozdzka on - włącza możliwość używania różdżek

/rozdzka off - wyłącza możliwość używania różdżek

Opis: PPM używamy różdżki, LPM zmieniamy co różdżka ma robić, jeśli gracz nie ma permisji rozdzka.* może używać różdżek co 5 sekund

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności