Skocz do zawartości
1 maja :: Święto Pracy / 2 maja :: Dzień Flagi / 3 maja :: Święto Konstytucji

[Source / CS:GO] Icheats / Marekhook


=Marek=
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Pan igorecki próbował mnie oszukać z tym kodem hacka, że on to zrobił.
A tak naprawdę ktoś inny go zrobił.
Myśli, że jak napisze cracked to będzie kimś xD.
Łapcie src.

 

 

+ CFG  LEGIT ale to HVH cfg od igorrecki xDDD

config_legit.xml

 

Tylko AA  zmienić na down i lisp

 

Pobierz:

iCheat Premiun.rar

 

Podoba się ?

zostaw tego plusa.

Odnośnik do komentarza

Przekonwerujesz viewanglesy na pixele albo zastosujesz mouse_event i bedzie ud na faceit.


Edytowane przez wiotq
Odnośnik do komentarza

Przekonwerujesz viewanglesy na pixele albo zastosujesz mouse_event i bedzie ud na faceit.

 

A masz może jakiś kod na mouse_event na którym mógł bym się wzorować ponieważ staram się napisać coś pod faceit na własny użytek tylko nie bardzo znam się na mechanice silnika source a nie chce mi się kodu silnika studiować za bardzo więc bazuje na znalezionych kodach i staram się coś napisać

 

@Soanger a mam takie pytanie czy mógł byś podzielić się kodem po twoich zmianach ?? żebym mógł podejrzeć żeby samemu coś skonstruować kreatywnego ?


Edytowane przez toxick
Odnośnik do komentarza

 

@Soanger a mam takie pytanie czy mógł byś podzielić się kodem po twoich zmianach ?? żebym mógł podejrzeć żeby samemu coś skonstruować kreatywnego ?

W nim już nie ma co zmieniać, jak chcesz się czegoś nauczyć to src z tematu będzie idealne. 

Odnośnik do komentarza

JEŻELI KTOŚ CHCE KOD TELEPORTA TO PROSZĘ:

 

void CMiscHacks::TeleportHack(CUserCmd *pCmd)

{
if (GetAsyncKeyState(VK_F2))   //Klawisz do teleportowania
{
pCmd->viewangles.z = INT_MAX;
pCmd->viewangles.y = 22249223532141231232143.949962143f;
pCmd->viewangles.x = 22249223523413423454322345.9499621213f;
}
}
 
template<class T, class U>
inline T clamp(T in, U low, U high)
{
if (in <= low)
return low;
else if (in >= high)
return high;
else
return in;
}
 
 
 
inline float bitsToFloat(unsigned long i)
{
return *reinterpret_cast<float*>(&i);
}
 
 
inline float FloatNegate(float f)
{
return bitsToFloat(FloatBits(f) ^ 0x80000000);
}
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności