Skocz do zawartości

[Source / CS:GO] Simple External


MrPejs
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, Mateeek napisał:

jakim programem polecasz?

Kopiujesz wszystkie offsety z tej strony

https://github.com/frk1/hazedumper/blob/master/csgo.hpp

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Mateeek napisał:

skopiować całość i wkleić do offys.cpp czy mam znaleźć w tym linku jakiś offset i go podmienić ? 

Kopiujesz od linijki 8 do 110 z pominięciem linijek: 67,68.

Przy użyciu np notepada zamieniasz każde

constexpr ::std::ptrdiff_t

Na

DWORD

A następnie podmieniasz w pliku offys od linijk 7 (włącznie) aż do ostatniej

Odnośnik do komentarza

czyli tak ma wygladac ?

Spoiler

#include "offys.h"
namespace offys {
     DWORD clientdll;
     DWORD enginedll;
     DWORD m_angEyeAngles = 0xB23C;
     DWORD m_bDormant = 0xE9;
     DWORD m_ArmorValue = 0xB238;
     DWORD m_Collision = 0x318;
     DWORD m_CollisionGroup = 0x470;
     DWORD m_Local = 0x2FAC;
     DWORD m_MoveType = 0x258;
     DWORD m_OriginalOwnerXuidHigh = 0x316C;
     DWORD m_OriginalOwnerXuidLow = 0x3168;
     DWORD m_aimPunchAngle = 0x301C;
     DWORD m_aimPunchAngleVel = 0x3028;
     DWORD m_bGunGameImmunity = 0x3894;
     DWORD m_bHasDefuser = 0xB248;
     DWORD m_bHasHelmet = 0xB22C;
     DWORD m_bInReload = 0x3245;
     DWORD m_bIsDefusing = 0x3888;
     DWORD m_bIsScoped = 0x387E;
     DWORD m_bSpotted = 0x939;
     DWORD m_bSpottedByMask = 0x97C;
     DWORD m_clrRender = 0x70;
     DWORD m_dwBoneMatrix = 0x2698;
     DWORD m_fAccuracyPenalty = 0x32B0;
     DWORD m_fFlags = 0x100;
     DWORD m_flFallbackWear = 0x3178;
     DWORD m_flFlashDuration = 0xA2F8;
     DWORD m_flFlashMaxAlpha = 0xA2F4;
     DWORD m_flNextPrimaryAttack = 0x31D8;
     DWORD m_hActiveWeapon = 0x2EE8;
     DWORD m_hMyWeapons = 0x2DE8;
     DWORD m_hObserverTarget = 0x3360;
     DWORD m_hOwner = 0x29BC;
     DWORD m_hOwnerEntity = 0x148;
     DWORD m_iAccountID = 0x2FA8;
     DWORD m_iClip1 = 0x3204;
     DWORD m_iCompetitiveRanking = 0x1A44;
     DWORD m_iCompetitiveWins = 0x1B48;
     DWORD m_iCrosshairId = 0xB2A4;
     DWORD m_iEntityQuality = 0x2F8C;
     DWORD m_iFOVStart = 0x31D8;
     DWORD m_iGlowIndex = 0xA310;
     DWORD m_iHealth = 0xFC;
     DWORD m_iItemDefinitionIndex = 0x2F88;
     DWORD m_iItemIDHigh = 0x2FA0;
     DWORD m_iObserverMode = 0x334C;
     DWORD m_iShotsFired = 0xA2B0;
     DWORD m_iState = 0x31F8;
     DWORD m_iTeamNum = 0xF0;
     DWORD m_lifeState = 0x25B;
     DWORD m_nFallbackPaintKit = 0x3170;
     DWORD m_nFallbackSeed = 0x3174;
     DWORD m_nFallbackStatTrak = 0x317C;
     DWORD m_nForceBone = 0x267C;
     DWORD m_nTickBase = 0x3404;
     DWORD m_rgflCoordinateFrame = 0x440;
     DWORD m_szCustomName = 0x301C;
     DWORD m_szLastPlaceName = 0x3588;
     DWORD m_thirdPersonViewAngles = 0x31C8;
     DWORD m_vecOrigin = 0x134;
     DWORD m_vecVelocity = 0x110;
     DWORD m_vecViewOffset = 0x104;
     DWORD m_viewPunchAngle = 0x3010;
     DWORD dwClientState = 0x57F84C;
     DWORD dwClientState_GetLocalPlayer = 0x180;
     DWORD dwClientState_IsHLTV = 0x4CC8;
     DWORD dwClientState_Map = 0x28C;
     DWORD dwClientState_MapDirectory = 0x188;
     DWORD dwClientState_State = 0x108;
     DWORD dwClientState_ViewAngles = 0x4D10;
     DWORD dwEntityList = 0x4A8574C;
     DWORD dwForceAttack = 0x2EC7AC0;
     DWORD dwForceAttack2 = 0x2EC7ACC;
     DWORD dwForceBackward = 0x2EC7AD8;
     DWORD dwForceForward = 0x2EC7ACC;
     DWORD dwForceJump = 0x4F1C9F0;
     DWORD dwForceLeft = 0x2EC7B14;
     DWORD dwForceRight = 0x2EC7B20;
     DWORD dwGameDir = 0x61D870;
     DWORD dwGameRulesProxy = 0x4F86D34;
     DWORD dwGetAllClasses = 0xACF2C4;
     DWORD dwGlobalVars = 0x57F550;
     DWORD dwGlowObjectManager = 0x4FB2540;
     DWORD dwInput = 0x4ED0330;
     DWORD dwInterfaceLinkList = 0x6E62C4;
     DWORD dwLocalPlayer = 0xAAAAB4;
     DWORD dwMouseEnable = 0xAB0318;
     DWORD dwMouseEnablePtr = 0xAB02E8;
     DWORD dwPlayerResource = 0x2EC5E2C;
     DWORD dwRadarBase = 0x4EBA434;
     DWORD dwSensitivity = 0xAB01B4;
     DWORD dwSensitivityPtr = 0xAB0188;
     DWORD dwSetClanTag = 0x87060;
     DWORD dwViewMatrix = 0x4A77164;
     DWORD dwWeaponTable = 0x4ED0F2C;
     DWORD dwWeaponTableIndex = 0x31FC;
     DWORD dwYawPtr = 0xAAFF78;
     DWORD dwZoomSensitivityRatioPtr = 0xAB5038;
     DWORD dwbSendPackets = 0xCE2BA;
     DWORD dwppDirect3DDevice9 = 0xA1F40;
     DWORD m_pStudioHdr = 0x293C;
     DWORD m_pitchClassPtr = 0x4EBA6E0;
     DWORD m_yawClassPtr = 0xAAFF78;
}

 

po aktualizacji offsetow prawie wszystko dziala dobrze :v
tylko mam problem z tą linijką 

Spoiler

void controlmenu() {
    do {
        if (GetAsyncKeyState(116))settings_t.bh = !settings_t.bh;
        if (GetAsyncKeyState(117))settings_t.glow = !settings_t.glow;
        if (GetAsyncKeyState(118))settings_t.chams = !settings_t.chams;
        if (GetAsyncKeyState(119))settings_t.radar = !settings_t.radar;
        if (GetAsyncKeyState(120))settings_t.trigger = !settings_t.trigger;
        
        system("cls");
        printf_s("Externalit by wiotq \n");
        printf_s("[F5] Bunnyhop: %s \n", settings_t.bh ? "True" : "False");
        printf_s("[F6] GlowESP: %s \n", settings_t.glow ? "True" : "False");
        printf_s("[F7] Chams: %s \n", settings_t.chams ? "True" : "False");
        printf_s("[F8] RadarHack: %s \n", settings_t.radar ? "True" : "False");
        printf_s("[F9] TriggerBot: %s \n", settings_t.trigger ? "True" : "False");
        printf_s("TriggerBot Key: %d \n", settings_t.triggerkey);
        Sleep(1);
    } while (true);
}

Tutaj zapewne w konsoli powinno byc to rozpisane, a niestety u mnie nie jest, nie moge wylaczyc nic ani nic nie moge wlaczyc :v 

Config się nie tworzy.

Cos ja zepsułem czy to jest do fixnięcia 

Pa4GW5M.png

Odnośnik do komentarza
21 godzin temu, Mateeek napisał:

czyli tak ma wygladac ?

  Pokaż ukrytą zawartość

#include "offys.h"
namespace offys {
     DWORD clientdll;
     DWORD enginedll;
     DWORD m_angEyeAngles = 0xB23C;
     DWORD m_bDormant = 0xE9;
     DWORD m_ArmorValue = 0xB238;
     DWORD m_Collision = 0x318;
     DWORD m_CollisionGroup = 0x470;
     DWORD m_Local = 0x2FAC;
     DWORD m_MoveType = 0x258;
     DWORD m_OriginalOwnerXuidHigh = 0x316C;
     DWORD m_OriginalOwnerXuidLow = 0x3168;
     DWORD m_aimPunchAngle = 0x301C;
     DWORD m_aimPunchAngleVel = 0x3028;
     DWORD m_bGunGameImmunity = 0x3894;
     DWORD m_bHasDefuser = 0xB248;
     DWORD m_bHasHelmet = 0xB22C;
     DWORD m_bInReload = 0x3245;
     DWORD m_bIsDefusing = 0x3888;
     DWORD m_bIsScoped = 0x387E;
     DWORD m_bSpotted = 0x939;
     DWORD m_bSpottedByMask = 0x97C;
     DWORD m_clrRender = 0x70;
     DWORD m_dwBoneMatrix = 0x2698;
     DWORD m_fAccuracyPenalty = 0x32B0;
     DWORD m_fFlags = 0x100;
     DWORD m_flFallbackWear = 0x3178;
     DWORD m_flFlashDuration = 0xA2F8;
     DWORD m_flFlashMaxAlpha = 0xA2F4;
     DWORD m_flNextPrimaryAttack = 0x31D8;
     DWORD m_hActiveWeapon = 0x2EE8;
     DWORD m_hMyWeapons = 0x2DE8;
     DWORD m_hObserverTarget = 0x3360;
     DWORD m_hOwner = 0x29BC;
     DWORD m_hOwnerEntity = 0x148;
     DWORD m_iAccountID = 0x2FA8;
     DWORD m_iClip1 = 0x3204;
     DWORD m_iCompetitiveRanking = 0x1A44;
     DWORD m_iCompetitiveWins = 0x1B48;
     DWORD m_iCrosshairId = 0xB2A4;
     DWORD m_iEntityQuality = 0x2F8C;
     DWORD m_iFOVStart = 0x31D8;
     DWORD m_iGlowIndex = 0xA310;
     DWORD m_iHealth = 0xFC;
     DWORD m_iItemDefinitionIndex = 0x2F88;
     DWORD m_iItemIDHigh = 0x2FA0;
     DWORD m_iObserverMode = 0x334C;
     DWORD m_iShotsFired = 0xA2B0;
     DWORD m_iState = 0x31F8;
     DWORD m_iTeamNum = 0xF0;
     DWORD m_lifeState = 0x25B;
     DWORD m_nFallbackPaintKit = 0x3170;
     DWORD m_nFallbackSeed = 0x3174;
     DWORD m_nFallbackStatTrak = 0x317C;
     DWORD m_nForceBone = 0x267C;
     DWORD m_nTickBase = 0x3404;
     DWORD m_rgflCoordinateFrame = 0x440;
     DWORD m_szCustomName = 0x301C;
     DWORD m_szLastPlaceName = 0x3588;
     DWORD m_thirdPersonViewAngles = 0x31C8;
     DWORD m_vecOrigin = 0x134;
     DWORD m_vecVelocity = 0x110;
     DWORD m_vecViewOffset = 0x104;
     DWORD m_viewPunchAngle = 0x3010;
     DWORD dwClientState = 0x57F84C;
     DWORD dwClientState_GetLocalPlayer = 0x180;
     DWORD dwClientState_IsHLTV = 0x4CC8;
     DWORD dwClientState_Map = 0x28C;
     DWORD dwClientState_MapDirectory = 0x188;
     DWORD dwClientState_State = 0x108;
     DWORD dwClientState_ViewAngles = 0x4D10;
     DWORD dwEntityList = 0x4A8574C;
     DWORD dwForceAttack = 0x2EC7AC0;
     DWORD dwForceAttack2 = 0x2EC7ACC;
     DWORD dwForceBackward = 0x2EC7AD8;
     DWORD dwForceForward = 0x2EC7ACC;
     DWORD dwForceJump = 0x4F1C9F0;
     DWORD dwForceLeft = 0x2EC7B14;
     DWORD dwForceRight = 0x2EC7B20;
     DWORD dwGameDir = 0x61D870;
     DWORD dwGameRulesProxy = 0x4F86D34;
     DWORD dwGetAllClasses = 0xACF2C4;
     DWORD dwGlobalVars = 0x57F550;
     DWORD dwGlowObjectManager = 0x4FB2540;
     DWORD dwInput = 0x4ED0330;
     DWORD dwInterfaceLinkList = 0x6E62C4;
     DWORD dwLocalPlayer = 0xAAAAB4;
     DWORD dwMouseEnable = 0xAB0318;
     DWORD dwMouseEnablePtr = 0xAB02E8;
     DWORD dwPlayerResource = 0x2EC5E2C;
     DWORD dwRadarBase = 0x4EBA434;
     DWORD dwSensitivity = 0xAB01B4;
     DWORD dwSensitivityPtr = 0xAB0188;
     DWORD dwSetClanTag = 0x87060;
     DWORD dwViewMatrix = 0x4A77164;
     DWORD dwWeaponTable = 0x4ED0F2C;
     DWORD dwWeaponTableIndex = 0x31FC;
     DWORD dwYawPtr = 0xAAFF78;
     DWORD dwZoomSensitivityRatioPtr = 0xAB5038;
     DWORD dwbSendPackets = 0xCE2BA;
     DWORD dwppDirect3DDevice9 = 0xA1F40;
     DWORD m_pStudioHdr = 0x293C;
     DWORD m_pitchClassPtr = 0x4EBA6E0;
     DWORD m_yawClassPtr = 0xAAFF78;
}

 

po aktualizacji offsetow prawie wszystko dziala dobrze :v
tylko mam problem z tą linijką 

  Pokaż ukrytą zawartość

void controlmenu() {
    do {
        if (GetAsyncKeyState(116))settings_t.bh = !settings_t.bh;
        if (GetAsyncKeyState(117))settings_t.glow = !settings_t.glow;
        if (GetAsyncKeyState(118))settings_t.chams = !settings_t.chams;
        if (GetAsyncKeyState(119))settings_t.radar = !settings_t.radar;
        if (GetAsyncKeyState(120))settings_t.trigger = !settings_t.trigger;
        
        system("cls");
        printf_s("Externalit by wiotq \n");
        printf_s("[F5] Bunnyhop: %s \n", settings_t.bh ? "True" : "False");
        printf_s("[F6] GlowESP: %s \n", settings_t.glow ? "True" : "False");
        printf_s("[F7] Chams: %s \n", settings_t.chams ? "True" : "False");
        printf_s("[F8] RadarHack: %s \n", settings_t.radar ? "True" : "False");
        printf_s("[F9] TriggerBot: %s \n", settings_t.trigger ? "True" : "False");
        printf_s("TriggerBot Key: %d \n", settings_t.triggerkey);
        Sleep(1);
    } while (true);
}

Tutaj zapewne w konsoli powinno byc to rozpisane, a niestety u mnie nie jest, nie moge wylaczyc nic ani nic nie moge wlaczyc :v 

Config się nie tworzy.

Cos ja zepsułem czy to jest do fixnięcia 

 

Zapewne dlatego, że ta funkcja nie jest nigdzie wywoływana to ci się nie będzie wyswietlalo.

	//std::thread menu(controlmenu);

A co do tworzenia sie configu to też nigdzie nie jest callowane config->write() wiec nie ma prawa sie stworzyc

Odnośnik do komentarza
10 minut temu, atekx napisał:

Ma autoaktualizacje offsetoww i dziala nadal?

nie ma autoaktualizacji.

Jak zaktualizujesz offsety to bedzie dzialal

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, atekx napisał:

A masz moze zaktualizowane i używasz tego?

 

Nie używam, jak nie potrafisz zaaktualizowac to po prostu popatrz na posty wyżej tam wszystko jest ładnie wytłumaczone, mam niedzieje 😉

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, wiotq napisał:

Nie używam, jak nie potrafisz zaaktualizowac to po prostu popatrz na posty wyżej tam wszystko jest ładnie wytłumaczone, mam niedzieje 😉

Potrafię mniej więcej ale jestem leniwy xD. Mam pytanie a Dword jak swieci na biało to coś znaczy? I co jeśli na tej stronie nie ma wszystkich offsetow https://github.com/frk1/hazedumper 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności