Skocz do zawartości

[Source] Glow/ESP


Gość bic8931228
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Działanie : Glow/Esp po drobnych zmianach i aktualizacji offsetów wszystko pięknie chodzi.  

Idealny do Cebula C+P.

 

SKAN : https://www.virustotal.com/pl/file/0221bbc6a1fa8b77d36856a82a3f3d48a4ea79222a6f7a7d038234ecca781ca2/analysis/1484381006/

 

// Proszę nie zadawać głupich pytań jak to zaktualizować i odpalić.

// Aktualne offsety na dzień 14.01 > http://pastebin.com/udeACM2M

base bic.rar


Edytowane przez bic8931228
Odnośnik do komentarza

Teoretycznie tak, ale skoro przez kilkadziesiąt godzin nie udało ci się dojść do tego jak skompilować src tudzież kliknąc ctrl+f7 to ci nie uda się zrobić czita ktory ud bedzie.

Odnośnik do komentarza

Wytłumaczy mi ktoś ten zapis? A właściwie dlaczego 0x34 + 0x4 oraz dlaczego dodawanie zwiększa się o 4. Wydaje mi się że z każdym "krokiem" zwiększa się o 4, ponieważ float ma 4 bajty i o tyle powinien się zmienić adres w pamieć. Dobrze to rozumiem? Jesli tak, to zostaje jeszcze kwestia 0x34, dlaczego akurat ta liczba i dlaczego jest stała ?

 

proM.Write<float>((glow_Pointer + ((glow_currentPlayerGlowIndex * 0x34) + 0x4)), GlowTerroristRed);

proM.Write<float>((glow_Pointer + ((glow_currentPlayerGlowIndex * 0x34) + 0x8)), GlowTerroristGreen);


Edytowane przez querk
Odnośnik do komentarza

Prawdopodobnie nie działa bo się offsety zmieniły. Spróbuj zmienić offsety z dnia 04.02.2017r.

ja nawet tego niepamietam że pisałem o lol wiem że offsety sa stare i dla tego nie działa 


Edytowane przez Czechu777
Odnośnik do komentarza

Wytłumaczy mi ktoś ten zapis? A właściwie dlaczego 0x34 + 0x4 oraz dlaczego dodawanie zwiększa się o 4. Wydaje mi się że z każdym "krokiem" zwiększa się o 4, ponieważ float ma 4 bajty i o tyle powinien się zmienić adres w pamieć. Dobrze to rozumiem? Jesli tak, to zostaje jeszcze kwestia 0x34, dlaczego akurat ta liczba i dlaczego jest stała ?

 

proM.Write<float>((glow_Pointer + ((glow_currentPlayerGlowIndex * 0x34) + 0x4)), GlowTerroristRed);

proM.Write<float>((glow_Pointer + ((glow_currentPlayerGlowIndex * 0x34) + 0x8)), GlowTerroristGreen);

0x34 - Najwyraźniej tyle zajmuje struktura.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności