Skocz do zawartości

Steam Guard Problem


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mam problem dotyczący steam guarda, przejdźmy do sedna. 9 dni temu założyłem steam guarda na telefon/numer. Próbując wysłać ofertę wymiany kumplowi wyświetliło mi się, że nie miałem steam guarda przez 7 dni i wymiana zostanie wstrzymana na 15 dni. Próbując po 8 dniach była ta sama informacja. Dzisiaj czyli już w 9 dzień od założenia znów próbuję i dalej nie mogę wysłać i wyświetla się znów ta sama informacja. Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza

Masz steam guarda na poczte, prawda?
Żeby móc wysyłać wymiany bez wstrzymań itd. to trzeba mieć min. przez 7 dni włączonego steam guarda na telefon (mobilny token).

Jeśli masz na telefon, to może jesteś zalogowany z nowego komputera / przeglądarki? Albo pierwszy raz włączyłeś guarda? Zmieniałeś hasło/maila?

Najlepiej daj ss z rynku Steam, tam dużo przydatnych informacji pisze czasami ;p


Edytowane przez Kakashi21
Odnośnik do komentarza

@up Może niezrozumiale to napisałem ale mam token (w aplikacji steama na telefon) założonego 9 dni temu i dalej wysyłać nie mogę :/

Skoro pisze, że token mobilny nie był włączony przez 7 dni, to znaczy, że źle obliczyłeś date jego założenia, coś Ci się pomyliło :P

Poczekaj jeszcze kilka dni najlepiej. Najlepiej zobacz kiedy dostałeś SMS-a na komórke (podczas zakładania tokena na telefon trzeba podać SMS-a który przyjdzie).

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności