Skocz do zawartości
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanko. Zostałem okradziony podczas wymiany kontami steam. Facet faktycznie dał mi pasy ale po wejściu na konto na emailu kliknął w opcje by zablokować mi konto. Napisałem od razu po kradzieży i odpisali mi na drugi dzień : 

 

"Hello,

In order to investigate this issue, we must verify your ownership of the software and associated Steam Account. If you have not already please provide as much of the following as possible:

Please provide the first email address that was used on the Steam account.

If you registered software purchased at a retail location, please handwrite your Support Ticket Number XXXX-XXXX-XXXX directly on the quick reference card or sticker above the CD Key (the number should not be written on a separate piece of paper or inserted with an image editor) and reply with a digital photo or scan of the CD Key in .jpg format. Please ensure that you submit a full-color image, rather than a photocopy."

 

I do tej pory nie mogę się doczekać od nich następnej wiadomości od około 2,5 tyg. Słyszałem że skradzione konta mają tak jakby priorytet i są szybciej rozpatrzone, napisałem nawet drugi ticket i tam mi w ogóle nie odpisali.  Dałem im wszystkie informacje po tej wiadomości, keye, pierwszy email i login oraz hasło przed kradzieżą. Oczywiście nie napisałem że wymieniałem się kontami ;p

 

Ile muszę czekać, albo co zrobić by szybciej mi oddali konto?


Edytowane przez Tomek333
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności