Skocz do zawartości

Ten cały Support to jest jakieś nieporozumienie


kubak
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Temat ma na celu przedstawienia sytuacji z Supportu - nie odpisują ludziom już długo, co nie czytam komentarzy na Steamie FB , to ludzie proszą o pomoc i narzekają, sam czekam już 4 dni.. Mają 300 pracowników (pisało na ich stronie), a nie widzę pomocy. Co to ma być? 

Odnośnik do komentarza

Ja dostałem odpowiedz po 2 minutach, pewnie nie napisałeś sensownie co chcesz od nich uzyskać albo napisałeś po polsku...

Po angielsku napisałem następnego dnia.. Podałem dokładne informacje, nr telefonu, hasło jakie miałem przed włamem, adres-email, mój adres IP jakie miałem na koncie, a cd key nie mam, ale kolega odzyskał bez niego. Może jeszcze podać im szpital, w którym się urodziłem? Bez jaj...

Lubię steam, ale Support... 

Odnośnik do komentarza

W ogóle ktoś pracuje przy tych zgłoszeniach?

No tak, muszą. Co to w ogóle za temat, jak dla mnie to powinien iść do hydeparku. Dlaczego?

  1. My nic na to nie poradzimy
  2. Dziwne pytanie itp

 

Automatyczna wiadomość

Temat przeniesiony z forum:

"GryPlatforma SteamPytania/Problemy"

do:

"InneHydepark"

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności