Skocz do zawartości

Trigger strzelający zarówno do swoich jak i przeciwników - C#


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam problem z triggerem. Strzela do swoich i przeciwników. Nie wiem jak temu zaradzić. 

 

namespace External.Cheats
{
	// Token: 0x02000046 RID: 70
	public class Triggerbot
	{
		// Token: 0x0600028F RID: 655
		public static void Run()
		{
			for (;;)
			{
				if (Tools.HoldingKey(Globals.Settings.TriggerBot.TriggerKey) && Tools.ValidWeapon((int)Globals.Engine.LocalPlayer.WeaponID) && Globals.Engine.LocalPlayer.CrosshairHealth > 0 && Globals.Engine.LocalPlayer.CrosshairTeam != Globals.Engine.LocalPlayer.Team)
				{
					Thread.Sleep(Globals.Settings.TriggerBot.BeforeDelay);
					Globals.Engine.Attack = 4;
					Thread.Sleep(Globals.Settings.TriggerBot.Delay);
					Globals.Engine.Attack = 5;
					Thread.Sleep(Globals.Settings.TriggerBot.AfterDelay);
				}
			}
		}
	}
}

 

Jeśli pomogłem daj up.png

-------------------------------------------------------------------

if(vars.iniuria.ragetrigger->("1");

gAimbot->Trigger4(Entity, Takedown, CustomerEye);

-------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza

offsety nie mają nic wspólnego bo pobierają się z gitchuba. a porównanie jest ale nie wczytane, jak je wczytam wtedy nie strzela w nikogo.

 

nawet po dodaniu !enity.IsTeammate to dalej strzela w swoich. W glow to działa i pokazuje tylko przeciwników.

Jeśli pomogłem daj up.png

-------------------------------------------------------------------

if(vars.iniuria.ragetrigger->("1");

gAimbot->Trigger4(Entity, Takedown, CustomerEye);

-------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza

napewno działa. Ponieważ w Glow wszystko działa

 

if (Globals.Settings.Visuals.Glow)
				{
					foreach (Entity entity in Globals.EntityList)
					{
						if (Globals.Settings.Visuals.GlowVisibleCheck)
						{
							if (!entity.IsTeammate && entity.Spotted)
							{
								Color color = Tools.HealthToColor(entity.Health);
								color.A = Globals.Settings.Visuals.GlowAlpha;
								entity.Glow(color);
							}
						}
						else if (!entity.IsTeammate)
						{
							Color color2 = Tools.HealthToColor(entity.Health);
							color2.A = Globals.Settings.Visuals.GlowAlpha;
							entity.Glow(color2);
						}
					}
				}

"no to potrzebujesz sprawdzić ten w celowniku to przeciwnik w taki sam sposób" - Co masz na myśli?

Jeśli pomogłem daj up.png

-------------------------------------------------------------------

if(vars.iniuria.ragetrigger->("1");

gAimbot->Trigger4(Entity, Takedown, CustomerEye);

-------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
W dniu 7.12.2020 o 08:07, xsiam21 napisał:

A da sie zrobić tak, żeby strzelał tylko do enemy?

każdy który miałem wstrzelał tylko do enemy

W dniu 7.12.2020 o 08:14, wiotq napisał:

A wyświetl sobie co zawiera 

Globals.Engine.LocalPlayer.CrosshairTeam

Pewnie tutaj leży błąd

public int CrosshairBase
        {
            get
            {
                return Memory.ReadMemory<int>((int)Memory.Client + Globals.Root.signatures.dwEntityList + (this.CrosshairID - 1) * 16);
            }
        }



public int CrosshairTeam
        {
            get
            {
                return Memory.ReadMemory<int>(this.CrosshairBase + Globals.Root.netvars.m_iTeamNum);
            }
        }

Jeśli pomogłem daj up.png

-------------------------------------------------------------------

if(vars.iniuria.ragetrigger->("1");

gAimbot->Trigger4(Entity, Takedown, CustomerEye);

-------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności