Skocz do zawartości

Tutorial [Lekcja 4-6]


Rhox
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

(Lekcja #4)

Skrypt petla

 

+Poznanie zasady dzialania special i _special

 

Special zostal stworzony dla silnika gry HL.exe (W Counter Strike Source nie dziala) aby jak najszybciej robic petle z ustalonych przez ciebie komend (Special robi to ok. 80 razu na sekunde :!: )

 

Jesli wpiszemy w konsole gry (Bedac na serwerze) Special Uzyskamy odpowied? od gry

special

unknown command: _special (No i mamy juz na czym zaczac pentle ' _special ')

 

Krok po krotku postaram sie opisac jak zrobic swojego Bunny Hop'a (Narazie wykrywa go HLG)

 

Podstawa wywolanie komendy. W tym celu tworzymy 3 alias'e w tym przypadku:

 

alias +Bhj

alias -Bhj

alias Bhj << Nazwe dla tego alias'u mozemy zmienic dowolnie

 

Dodajemy wywolanie dla _special

 

alias +Bhj "alias _special Bhj;Bhj"

Przyjrzyjmy sie dokladniej

 

To odstawiamy na razie na bok: alias +Bhj

A przyjrzyjmy sie budowie samego wywolania jakim jest +Bhj czyli "alias _special Bhj;Bhj"

alias _special Bhj To nie wlacza samego kodu (Aby komenda byla powtarzana 80x na sekunde) Lecz robi to ;Bhj (Jesli bedziesz sie naprawde interesowal to zrozumiesz dzialanie tej komendy)

 

alias +Bhj "alias _special Bhj; Bhj"

 

Kolor niebieski odstawiamy na bok
Kolor zielony odpowiada za ustawienie komendy do petli
Kolor czerwony wlacza petle

 

Nastepnie wylaczenie petli

 

alias -Bhj "alias _special; -jump"

 

Kolor niebieski odstawiamy na bok
Kolor Zielony odpowiada za zakonczenie dzialania petli (Jest to sterowane przez program dlatego zawsze dziala)
Kolor czerwony odpowiada w tym przypadku za wylaczenie skoku (Robimy skrypt na bunny hop'a)

 

Ustawienie petli

 

alias Bhj "+jump; wait; -jump; wait; special"

 

Kolor niebieski odstawiamy na bok
Kolor zielony odpowiada za wywolanie +jump i -jump (To jest nasz Bunny Hop)
Kolor czarny odpowiada za bardzo krotkie opo?nienie (Pamietajmy 80x na sekunde komenda Bhj zostaje uzyta)
kolor czerwnoy odpowiada za ponowne wlaczenie Bhj (Czyli to nasza petla)

 

Ustawialismy alias _special na Bhj a komenda special odnosi sie do _special

 

Gdy wpiszemy Special komenda _special zostanie uaktywniona

 

Czas na Bunny Hop'a (Powinien wygladac tak)

 

alias +Bhj "alias _special Bhj; Bhj"
alias -Bhj "alias _special; -jump"
alias Bhj "+jump; wait; -jump; wait; special"

Uzycie jako Rapid Fire (HLG wykryte)

 

alias +Rf "alias _special Rf; Rf"
alias -Rf "alias _special; -attack"
alias Rf "+attack; wait; -attack; wait; special"

(Lekcja #5)

Skrypty Exploity

 

+ Jest to nic innego jak nad uzycie funkcji Special i _Special (Opisane wyzej)

Exploit oszukuje program aby osiagnac okreslony cel (W cs 1.6 latwiej o exploit niz w przypadku Css gdzie silnik jest bardziej zlozony)

 

Oto przykladowy skrypt na zniszczenie serwer'a (Platforma Win32 obslugiwana) Nie mam pojecia czy dziala na Linux. Serwer'y non steam bardzo podatne.

 

alias _special "fullupdate;fullupdate;wait;special"

 

Gdy wejdziemy na jakis serwer wpisujemy w konsole special no i teraz czekamy 5s

 

[COPYRIGHT FeniXs @2007 (Skrypt Powyzej zostanie dodany do FeniXs Script Pack v0.9 Final)

 

(Lekcja #6)

Jak mozna wykorzystac m_pitch?

 

+ Poznanie komendy m_pitch

Komenda m_pitch utrzymuje sie na standardowej wartosci 0.022, jesli mamy problemy z celowaniem powinnismy zmniejszyc/zwiekszyc ta wartosc. Lecz dzis wykorzystamy ta komende do czego innego. Mianowicie skrypt SPAM (Bedzie on zasypywac czat na serwerze wybranymi przez ciebie slowami)

 

komenda m_pitch jest automatycznie uruchamiana (Nie zaleznie :!: ) co 0.45s. Czyli okolo 2 razy w ciagu sekundy.

 

Aby moc wykorzystac ten automatyczny tryb. Nalezy zablokowac i zmienic komende m_pitch. Najproscie to wpisac w konsole gry: alias m_pitch

i nic wiecej w tem sposob 2 razy na sekunde zostaje wywolana komenda "" = zadna

 

Podstawowe bledy!

-Aby skutecznie uzyc m_pitch, musisz zrobic oddzielny alias z komenda. Tzn. oddzielne wywolanie dla m_pitch np.

alias XQZ "wywolanie komend"

alias m_pitch "XQZ"

 

-Nigdy nie dodajemy Cvar'ow (Komend GL_ CL_ itd.) do wspolpracy z m_pitch (Zamkniecie aplikacji z bledem)

Jednak nie ktore mozna typu. HUD_ Ale czlowiek uczy sie na bledach :)

 

Gdy zrobimy inaczej moze to spowodowac w wielu przypadkach Crash Cs'a (Zamkniecie aplikacji)

 

Kilka zastosowan dla m_pitch

 

+ Skrypt Spam Tak jak wczesniej pisalem.

alias F.Spam "say TWOJ TEKST WPISZ TUTAJ"

alias m_pitch "F.Spam"

 

Po wpisaniu tego zaczyna dzialac automatycznie (Patrz wyrzej) Uwaga nie ktore serwer'y zablokowane.

 

Copyright FeniXs & XvAK @ 2007

Mozna rozpowszechniac jedynie w nie zmienionej postaci jak i z tym wycinkiem!
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności