Skocz do zawartości

Upadek CSGO


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Czysto dyskusyjny wątek.

 

Wydaje mi się że csgo dąży do podobnej sytuacji co cs 1.6 ... 

 

Na forum napisaliście ze getze juz kończy działalność, sądzę ze gra z dnia na dzień jest coraz gorsza i większość czitów pójdzie tą samą drogą, w 1.6 praktycznie trudno znaleźć wspomaganie ...

 

Nie oszukujmy się ale co praktycznie każdy mecz mam ruska odwalonego na z0rhacku, i medalchangerze, ping 160 to jest norma... i jest to PRIME.

 

 

Jak można zauważyć valve nie radzi sobie z spadkiem graczy i wydało demo csgo tylko po to żeby powiększyć sprzedaż i ruch w grze ...

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Koruss napisał:

dlaczego większość cheatów miałaby iść w tą samą drogę skoro dostają hajs za to lol

Chociażby dlatego że gra traci na grywalnosci, jeśli byłbyś twórcą i widzial że mniej ludzi kupuje i w to gra nadal byś wspierał ową gre ??


Edytowane przez Farmaceuta
Odnośnik do komentarza
13 minut temu, Farmaceuta napisał:

Jak csgo, który ma 6 lat i wciąż gra w niego ponad 400k osób dziennie może upadać? 

To jeden argument. @PecT to że trafiasz na Rusków i masz 160 pingu to twoja wina ja gram na cheatach które sam sobie ogarniam i jest spoko, mam po 10-60 pingu i nie trafiam n rosyjskich cheaterów. Jak dostajesz reporty to trafiasz na gorsze osoby, tak teraz działa csgo.

 

 

Odnośnik do komentarza

Hmmm, jest to kwestia dość kontrowersyjna.

 

Na razie tak się tylko mówi, gra może jakieś tam spadki ma, ale wciąż ma sporą liczbę osób grających w jednej chwili. Zwróciłbym uwagę też na fakt, że CS:GO ma już swoje lata, a trzyma się świetnie, 400K graczy w jednym dniu to chyba nie jest upadanie?

2 godziny temu, PecT napisał:

Na forum napisaliście ze getze juz kończy działalność

Nie oszukujmy się ale co praktycznie każdy mecz mam ruska odwalonego na z0rhacku, i medalchangerze, ping 160 to jest norma... i jest to PRIME.

Jeśli chodzi o cheaty - faktem jest, że dość dużo osób cheatuje w cs'ie, jednak dużo osób, zniechęca się właśnie do gry, jak spotka dla przykładu takiego typa na z0rhacku, o którym wspomniałeś wcześniej a w dodatku zdarza mu się to bardzo często, na prime. To, że cheaty do tej gry się zamykają, nie ma moim zdaniem nic do tego, czy gra upada czy nie, lepiej, żeby tych cheaterów było mniej.

1 godzinę temu, ClSwift napisał:

Nie od dziś wiadomo, ze cs powoli wymiera : \ 

Druga rzecz - osoby które tak uważają.

Generalnie jest to tak, że prawie każda osoba której gra się znudzi, mówi że CS:GO upada i powie Ci tak 90% osób, którym po prostu się ta gra znudziła. Ci gracze, którzy lubią bardzo CS:GO i grają non-stop, powiedzą że gra się świetnie trzyma.

 

Trzecia rzecz - Youtube/Twitch 

Ostatnio zrobił się trend na gry typu BR, logiczne, że nagrywając je, youtuberzy będą zachęcać graczy do spróbowania swoich sił w danej grze. Youtuberzy nagrywają np. Fortnite, bo po pierwsze lubią tę grę, więc nagrywka będzie nawet przyjemna, mogą podboostować sobie subki, a w dodatku mogą dostać atrakcyjne dofinansowanie (sponsorowany odcinek). Jako, że gry te zrobiły się popularne, youtuberzy zaczęli je nagrywać, przez co na YT tego cs'a było mniej a więcej tych gierek. Youtube stanowi też pewną część internetu, gdzie zapewne promowanie takiej gry, da coś twórcom, jako że CS'a tam nie było, to nowych graczy było mniej = w Fortnite i PUBG więcej, bo były te gry promowane wszędzie, nie ukrywajmy.

 

Zapewne trend na BR nie będzie trwał wieki, skończy się to, ludzie wrócą do CS'a, przyjdzie kolejny trend na inne gry - ludzie pójdą tam. W sumie może takie coś trwać w nieskończoność.

W zasadzie to pomyśl = była już masa chwilowych trendów na różne gry, jednak mało kto, zrobił grę, która przez kilkanaście lat jest bardzo popularna, świetnie się trzyma. Pojawiłby się ktoś, kto zrobił by coś takiego (jak Valve), to wtedy cs by miał znaczące spadki, chociaż i tak znalazłoby się dużo osób, które dalej by w to grało.

 

//edit

2 godziny temu, PecT napisał:

ale co praktycznie każdy mecz mam ruska odwalonego

To już sprawka Twoja, ja grając, rzadko trafiam na rusków (tym bardziej odwalonych) w przeciwnej, chyba, że gram z typami z aw, czy z innymi osobami, które mają niski trustfactor. Ja grając solo trafiam przeważnie na zarówno dobrych team8 jak i enemy. Gdy kiedyś grałem rage na koncie, zacząłem trafiać na odwalonych gości. Tak jak napisał @xKuZero

 

 

Na obecną chwilę:

400K graczy w jednym dniu, na razie brak większych spadków = CS:GO nie umiera

 

Pozdrawiam.

 

// Jest to moja subiektywna opinia, oczywiście nie każdy musi się z nią zgadzać.


Edytowane przez Farmaceuta
Odnośnik do komentarza

Co do samej gry na cziterów to wina gry na czitach przez ciebie.

Niski trust factor jest przyczyna trafiania na odpałow, ja na moim mainie majac globala i wysokie elo, grajac na prime trafialem tylko typow co nawet semi-legit nie graja a odplajac trust factora spotykalem tier2 proplayerow i w ogole milych i CZYSTYCH ludzi.

 

CS nie jest juz tak hypowany przez yt ale ja nie widze roznicy w ilosci graczy, sam w sumie zaczalem grac w 2012 przed calym hype na cs.

Odnośnik do komentarza
9 godzin temu, wiotq napisał:

Co do samej gry na cziterów to wina gry na czitach przez ciebie.

Niski trust factor jest przyczyna trafiania na odpałow, ja na moim mainie majac globala i wysokie elo, grajac na prime trafialem tylko typow co nawet semi-legit nie graja a odplajac trust factora spotykalem tier2 proplayerow i w ogole milych i CZYSTYCH ludzi.

 

CS nie jest juz tak hypowany przez yt ale ja nie widze roznicy w ilosci graczy, sam w sumie zaczalem grac w 2012 przed calym hype na cs.

Ale najlepsze jest to że ja na tym koncie w życiu nie odpalilem wspomagaczy ...

10 godzin temu, Farmaceuta napisał:

Jak csgo, który ma 6 lat i wciąż gra w niego ponad 400k osób dziennie może upadać? 

400k to fakt ale liczy sie inny przelicznik według mnie.. 

 

Odejmij liczbę graczy faceit i essea plus graczy ktorzy graja na serwerach spolecznosci i -70k kont z vac wave'u 

 

Sam cs nie upadnie, ale matchmaking upada i nie ma co sie oszukiwać..

Odnośnik do komentarza

csgo to nie tylko mm'y ale i wlasnie serwery spoleczniosci, przeciez za czasow 1.6 i source nie bylo mm'ow a mixy itp. grał mniejszy procent graczy niz jest to w przypadku csgo i mm'ow.

Ja gram tylko spolecznosciowe i bawie sie przednio, jak za czasow source.

 

Na temat gry na cziterow i nie odpalaniu wspomagaczy na danym koncie to musisz miec jakies swieze konto albo naprawde dostawales tyle reportow, ja na nowym koncie na ktorym gram czysto zagralem 5mm'ow i wszystkie przegralem z wiadomych przyczyn jednak na starym mainie jak juz mowiles wczesniej grajac trust factory spotykalem bardziej pro i semi-pro playerow i ogolnie czystych ludzi. 

 

Oczywiscie nie bede sie wypowiadal na temat slusznosci tego ze majac nowe konto bedzie sie gralo na cziterow itp. bo to nie ma najmniejszego sensu, chce tylko udowodnic ze przy odpowiednich warunkach mozna grac milo mm'y.

Odnośnik do komentarza

Widzę powielające się tematy, i ludzi wypisujących CS:GO umiera od nie wiem, 4 lat?

To efekt tego że kilku kolegów w jednym momencie stwierdziło, a nie ma sensu już grać w tę grę bo cs umiera - na wasze miejsce przychodzi kilku nowych.

I jakoś nic nie zapowiada się by cs go umarło, nawet ten temat że wciąż chętnie prowadzicie o tej grze dyskusje jest tego dowodem.

 

Ja, mając moim zdaniem dość wysoki trust factor, nie trafiam na mecze z odpałami i gra mi się przyjemnie, z tym że u mnie to jest nawet nie 10 gier na miesiąc, bo do większej ilości ciężej mi się zmotywować lub znaleźć czas.

Serwery społeczności cs:go również cieszą się popularnością, mają stałych graczy i fora dyskusyjne gdzie ludzi trzymają inni ludzie, można mówić że community cs:go jest kiepskie ale prawdą jest, że to nasze community (csh) takie jest, nie można wrzucać wszystkich do jednego worka.

 

Jak ktoś wyżej napisał, że spotyka się coraz więcej cziterów i przez to ludzie mają niechęć do gry.. pamiętam ten sam efekt w cs 1.6, kiedy to przeciętny gracz z myszką i klawiaturą z górnej półki kupioną za kase rodziców, nie potrafił zrozumieć jak on może być gorszy od jakiegoś gościa na serwerze, którego nicku zapomni po wyjściu z gry - część z was w taki sposób trafiła na forum, a nawet pewności nie macie czy wasz przeciwnik odpalał czy po prostu był lepszy.

Dość sporą różnicą między starym csem to podział cheaterów na "legitów" i "rage" ale totalny toxic jednego względem drugiego był zawsze i tego się tak łatwo nie wyplewi, cs to jednak niewątpliwie trudna gra - również na emocjach.

Byliście kiedyś na jakimś mniejszym LANie? Tam wystarczy by kilka razy ktoś głośniej krzyknął "Kto cię uczył strzelać w tej grze" i morale przeciwnika spadają, jeżeli drużyna ma mniejsze doświadczenie lub słabszą psychikę. W internecie weźmiesz sobie w głowie za pewnik "on na pewno odpala" żeby się nie poczuć gorszy, na lanie ta sztuczka nie zadziała.

 

Moim skromnym zdaniem cs wciąż się rozwija, czasem trzeba coś zepsuć by sprawdzić efekt i opracować plan na dalsze działanie.

Świetnie by było, gdyby na mm było mniej rage i valve jakoś opracowało sposób, który by do tego doprowadził - ale nawet z tym nie pozbędziemy się "legitów", i nazywaniem cheaterami osób, które są po prostu lepsze.

 

 

 

Odnośnik do komentarza

Dokładnie, w source albo 1.6 zdarzało się, że spotykałem lepszych graczy za to w csgo odrazu wychodzę z założenia, że typ jest odpalony. To widać w myśleniu większosci community, które gra czysto i jest średnie skillowo.

Sam ostatnio wróciłem do cs'a pykam głownie faceity premium ale i mm'a zdarzy sie odpalic, miernie strzelając ale mając movement i wiedze na temat gry oraz doświadczenie jestem w stanie takiego golda albo kałacha bez problemu zrobić "skillowo" i miałem pare takich sytuacji, że mając staty 10:9 byłem wyzywany od cziterów albo prowokowałem ludzi do odpalenia czitów. (Pozdrawiam tu kolege, który pofatygował sie na to forum po hentaiware w czasie meczu i dostał bana ^^)

Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, Lechu napisał:

Widzę powielające się tematy, i ludzi wypisujących CS:GO umiera od nie wiem, 4 lat?

To efekt tego że kilku kolegów w jednym momencie stwierdziło, a nie ma sensu już grać w tę grę bo cs umiera - na wasze miejsce przychodzi kilku nowych.

I jakoś nic nie zapowiada się by cs go umarło, nawet ten temat że wciąż chętnie prowadzicie o tej grze dyskusje jest tego dowodem.

 

Ja, mając moim zdaniem dość wysoki trust factor, nie trafiam na mecze z odpałami i gra mi się przyjemnie, z tym że u mnie to jest nawet nie 10 gier na miesiąc, bo do większej ilości ciężej mi się zmotywować lub znaleźć czas.

Serwery społeczności cs:go również cieszą się popularnością, mają stałych graczy i fora dyskusyjne gdzie ludzi trzymają inni ludzie, można mówić że community cs:go jest kiepskie ale prawdą jest, że to nasze community (csh) takie jest, nie można wrzucać wszystkich do jednego worka.

 

Jak ktoś wyżej napisał, że spotyka się coraz więcej cziterów i przez to ludzie mają niechęć do gry.. pamiętam ten sam efekt w cs 1.6, kiedy to przeciętny gracz z myszką i klawiaturą z górnej półki kupioną za kase rodziców, nie potrafił zrozumieć jak on może być gorszy od jakiegoś gościa na serwerze, którego nicku zapomni po wyjściu z gry - część z was w taki sposób trafiła na forum, a nawet pewności nie macie czy wasz przeciwnik odpalał czy po prostu był lepszy.

Dość sporą różnicą między starym csem to podział cheaterów na "legitów" i "rage" ale totalny toxic jednego względem drugiego był zawsze i tego się tak łatwo nie wyplewi, cs to jednak niewątpliwie trudna gra - również na emocjach.

Byliście kiedyś na jakimś mniejszym LANie? Tam wystarczy by kilka razy ktoś głośniej krzyknął "Kto cię uczył strzelać w tej grze" i morale przeciwnika spadają, jeżeli drużyna ma mniejsze doświadczenie lub słabszą psychikę. W internecie weźmiesz sobie w głowie za pewnik "on na pewno odpala" żeby się nie poczuć gorszy, na lanie ta sztuczka nie zadziała.

 

Moim skromnym zdaniem cs wciąż się rozwija, czasem trzeba coś zepsuć by sprawdzić efekt i opracować plan na dalsze działanie.

Świetnie by było, gdyby na mm było mniej rage i valve jakoś opracowało sposób, który by do tego doprowadził - ale nawet z tym nie pozbędziemy się "legitów", i nazywaniem cheaterami osób, które są po prostu lepsze.

 

 

 

Mistrzu, gram nadal, chodzi o przyjemność, nie twierdze ze cs go upada, ale wedlug mnie to widać....

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Hacky napisał:

@zajonc1337 jesli masz darmowa wersje, mozesz tylko grac na boty i ogladac majora.

Mhm, to nawet tego nie pobieram ;v Ale i tak pewnie za jakiś czas cs będzie całkowicie darmowy, będą chcieć zarabiać na tych swoich skinach ;v 

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności