Skocz do zawartości

Wiadomości


Muzzik
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Wiadomości

 

1. Co to jest?

Wszystkie wiadomości (nie koniecznie tekstowe) związane z silnikiem gry.

 

2. Konstrukcja

 

Rozpoczęcie przekazywania

 

message_begin (dest, msg_type, origin[3]={0,0,0},player=0 )
dest - przeznaczenie, najczęściej używane są wartości MSG_ONE (1 gracz) i MSG_ALL (wszyscy).

msg_type - typ, pełnia lista, musi to być wartość liczbowa, więc musimy wydobyć ją z tekstu:

 

get_user_msgid (const name[] )
//np.
new SayText=get_user_msgid ("SayText")
Warto pobierać msgid w plugin_init(), bo wartości te są stałe.

origin[3] - tablica z położeniem, używana gdy mamy do czynienia z osobnym bytem.

player - id gracza, do którego wysyłamy Wiadomość

 

 

 

Parametry

Następnie musimy przekazać dane zgodnie ze strukturą Wiadomości. Na stronie z listą mamy również opisane budowy. Przykład:

 

BarTime

 

Draws a HUD progress bar which is filled from 0% to 100% for the time Duration seconds. Once the bar is fully filled it will be removed from the screen automatically.

 

Note: Set Duration to 0 to hide the bar.

Name: BarTime

Structure:

short Duration

Widzimy, że Wiadomość "BarTime" składa się z pojedynczego parametru: Duration typu short. Zatem kolejny krok w naszym kodzie to funkcje z rodziny write_...(); odpowiednie do danego typu.

 

 

//Kilka przykładów
write_byte();
write_short();
write_char(); 
Ile parametrów Wiadomość ma tyle musimy przekazać.

 

Zamknięcie

Kończymy Wiadomość przez:

 

message_end();
Pominięcie tej funkcji = crash serwa.

 

----------------------

 

Pokazujemy graczowi o id==pid pasek postępu (taki jak np. podczas rozbrajania bomby). Od 0% do 100% przejdzie w 10 sekund;

 

 

message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("BarTime"),{0,0,0}, pid);
write_short(10);
message_end();

Zapraszam na mojego twittera:

@Muzzikx

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności