Skocz do zawartości

[WINDOWS] Bluescreen'y


tNt
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio zainstalowałem W7, ale to nie jest przyczyna tych bluescreen'ów bo wcześniej też miałem z tym problem. Później się już go pozbyłem, yy.. poodkurzałem troche komputer. Co może być przyczyną, że co jakiś czas mi bluescreen'y wyskakują. Dzisiaj się zdenerwowałem bo nic na PC nie robiłem, tylko ściąganie było włączone(IDM), a res PC zaliczył. Jak potrzeba konfiguracji kompa, to napisze.

Odnośnik do komentarza

na jaki?

Dołączona grafika

 

prosze, fotka dzisiejszego bscr, było ich więcej.

 

Podpis problemu:

Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen

Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.256.1

Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

 

Dodatkowe informacje o problemie:

BCCode: 1000008e

BCP1: C0000005

BCP2: 82B627FF

BCP3: 825CF934

BCP4: 00000000

OS Version: 6_1_7600

Service Pack: 0_0

Product: 256_1

 

Pliki pomagające opisać problem:

C:\Windows\Minidump\082510-17409-01.dmp

C:\Users\Bartek\AppData\Local\Temp\WER-28282-0.sysdata.xml

 

Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:

Windows 7 Privacy Statement - Microsoft Windows

 

Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:

C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt

Odnośnik do komentarza

Uwaga!

 

Rozwiązaniem problemu jest wyłączenie w ustawieniach połączenia sieciowego protokołu IPv6. Poniżej krótka instrukcja:

(Instrukcja jest napisana dla Windows Vista - jednak w nowszych wersjach Windowsa należy po prostu dojść samemu do punktu widoku połączeń sieciowych)

 

1. Wchodzimy w Panel Sterowania / Sieć i Internet / Połączenia sieciowe

2. Prawym przyciskiem myszy klikamy na aktywne połączenie sieciowe i klikamy Właściwości

3. Następnie na liście ODZNACZAMY protokół IPv6 (patrz obrazek poniżej)

4. Restartujemy system celem ponownego uruchomienia karty sieciowej

5. Cieszymy się bezawaryjnym systemem.

 

Dołączona grafika

 

 

Odnośnik do komentarza

Tłumaczenie:

Wystąpił problem i system Windows musiał być zamknięty w celu ochrony komputera przed uszkodzeniem.

 

Jeśli jest to pierwszy raz, gdy widzisz ten ekran błędu, zrestartuj komputer. Jeśli błąd pojawi się ponownie, podejmij następujące czynności:

 

Wyłącz lub odinstaluj antywirusy, narzedzia do defragmentacji dysków oraz backupu. Sprawdź, czy dysk jest prawidłowo skonfigurowany oraz czy nie ma nowszych wersji sterowników do dysku. Uruchom CHKDSK /F aby sprawdzić, czy dysk nie uległ uszkodzeniu. Potem zrestartuj komputer.

 

Informacje techniczne:

 

*** STOP: 0x00000024 (.........)

 

Gromadzenie danych do utworzenia zrzutu pamięci...

Przygotowywanie dysku do utworzenia zrzutu pamięci...

Rozpoczynanie zrzucania zawartości pamięci na dysk.

Zrzucanie pamięci na dysk : 70%

 

Polecam pobranie wersji polskiej RTM lub Final z Internetu/zakup oryginalnej wersji systemu oraz pobranie najnowszych aktualizacji.

Pozdrawiam.

 

@ferus

Należy zwrócić uwagę, iż Windows Vista nie jest wcale cudem Microsoftu ;) Ma wiele błędów, mimo tych Service Packów. W 7ce są/powinny być poprawione. Jeśli wskazówki z tłumaczenia BSODa nie pomogą, można próbować wykonać twoje zalecenie ;)

4. Restartujemy system celem ponownego uruchomienia karty sieciowej

Wydaje mi się, że wystarczy ponowne uruchomienie karty sieciowej poprzez Menedżer Urządzeń :)

Odnośnik do komentarza

Mądralo - nie wystarczy. Niektóre rzeczy (dns dumpy) i inne takie, są wpisane w system, i zmieniają się po restarcie systemu.

Jemu pomógł mój tutorial więc nie gadaj bzdur o innej wersji systemu i pobraniu aktualizacji -.- Tak się dzieje przy różnych kartach sieciowych.

 

 

Odnośnik do komentarza

pierdoły

Może mi wyjaśnisz, dlaczego tak sądzisz??? Wprawdzie nie wiem jeszcze wszystkiego o pecetach ani nie znam każdego problemu na pamięć... Dlatego postanowiłem przetłumaczyć BSODa w celu próby pomocy! Nie żebym obrażał, ale jako admin powinieneś to rozumieć :lol:
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności