Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Wczoraj chciałem kupić konto steam na G2G, ale anulowałem zamówienie. Czekalem kilka godzin na zwrot kasy na psc, aż w końcu napisałem do sprzedającego, który napisał, że mam skontaktować się z supportem, więc tak zrobiłem. Tam napisali, że

"

We have checked on the transaction but we are unable to locate the payment for your order. If your account has been charged, kindly provide a screenshot/image of your payment receipt. Once we have your receipt, our finance department will check on the updates of your payment. This may take up to 24 working hours for payment confirmation. If your account is not charged with any amount, you may just cancel/ignore the pending order and proceed to place new orders. Thank you. If you have any inquiries or require further assistance, please do not hesitate to let us know. We're always ready to assist you the best we can"

Że nie mogą znaleźć płatności. Ktoś miał podobną sytuację? Dostanę zwrot pieniędzy? Wysłałem im już screeny. 

Screenshot_20200610-091857.jpg

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności