Skocz do zawartości

Problem z kodem Minecraft w JAVA


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli ktoś sie zna na javie

image.thumb.png.565fe66a36e1cc23aee19517f90f91e3.png

 to prosze o pomoc

 

   kod w spoiler

Spoiler

package zadziio.consmetic.impl;

import org.lwjgl.opengl.GL11;

import net.minecraft.client.entity.AbstractClientPlayer;
import net.minecraft.client.model.ModelRenderer;
import net.minecraft.client.renderer.GlStateManager;
import net.minecraft.client.renderer.entity.RenderPlayer;
import net.minecraft.entity.Entity;
import net.minecraft.util.ResourceLocation;
import zadziio.consmetic.CosmeticBase;
import zadziio.consmetic.CosmeticController;
import zadziio.consmetic.CosmeticModelBase;

public class CosmeticTopHat extends CosmeticBase {

    private final ModelTopHat modelTopHat;
    private static final ResourceLocation TEXTURE = new ResourceLocation("reed/hat.png");
    
    public CosmeticTopHat(RenderPlayer renderPlayer) {
    super(renderPlayer);
        
        modelTopHat = new ModelTopHat(renderPlayer);
    }
        
    


    


    @Override
    public void render(AbstractClientPlayer player, float limbSwing, float limbSwingAmount, float partialTicks,float ageInTicks, float HeadYaw, float headPitch, float scale) {
if(CosmeticController.shouldRenderTopHat(player)) {
        GlStateManager.pushMatrix();
        playerRenderer.bindTexture(TEXTURE);
        
        if(player.isSneaking()) {
            GL11.glTranslated(0, 0.225D, 0);
        }
        
        float[] color = CosmeticController.getTopHatColor(player);
        GL11.glColor3f(color[0], color[1], color[2]);
        modelTopHat.render(player, limbSwing, limbSwingAmount, ageInTicks, HeadYaw, headPitch, scale);
        GL11.glColor3f(1, 1, 1);
        GL11.glPopMatrix();
    }

    
    
    
    private class ModelTopHat extends CosmeticModelBase {

        
            
            private ModelRenderer rim;
            private ModelRenderer pointy;
            
            
            public ModelTopHat(RenderPlayer player) {
            super(player);
            rim = new ModelRenderer(playerModel, 0, 0);
            rim.addBox(-5.5F, -9F, -5.5F, 11, 2, 11);
            pointy = new ModelRenderer(playerModel, 0, 13);
            pointy.addBox(-3.5F, -17F, -3.5F, 7, 8, 7);
            
        }

            

 

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności